Sony Destek Ekibinin onarım sayfalarına hoş geldiniz. Onarım sürecinizin mümkün olduğunca rahat ve sorunsuz geçmesi için tüm gerekli adımlarda size yardımcı olacağız.
Hızlı sorun giderme aracımıza (yalnızca TV, Kulaklık ve Mobile) göz atmış mıydınız? Göz atmadıysanız onarım talebinde bulunmak istediğinizi onaylayın. Bazen onarıma gerek kalmayabilir!
Onarım gerektiğinden eminseniz bazı bilgileri sağlamanız gerekir.
Onarım bilgileri kontrol listesini gözden geçirelim:
Model adımı veya seri numaramı nerede bulabilirim?
Model adını, seri numarasını ve IMEI numarasını (yalnızca Mobile) sağladığınızda ürününüzü tam olarak tanımlayabilir ve onarım sürecinize yardımcı olacak ek bilgileri bulabiliriz.
Faturanız, satıcınızın ürünün hala garanti kapsamında olduğunu doğrulamasına yardımcı olur. Aynı zamanda ürününüzü satıcının veri tabanına bağlar. Faturanızı bulamıyor musunuz? Endişelenmeyin, ürününüz hala garanti kapsamındaysa satıcınızda dijital bir kopyası bulunur.
Ürününüzün garanti kapsamında olduğunu doğrulayın (faturaya bakın) veya genişletilmiş garanti bilgilerinizi yanınızda bulundurun. Ülkenizde geçerli olan garanti süresinden emin değilseniz genel bakış bölümünü kontrol edin.
Ad, adres, e-posta ve telefon numarası.
Hazırlık, başarının anahtarıdır. Sorununuzu net bir şekilde açıklamanız, onarım ekibimizin sorununuzu çözmesine yardımcı olur.
Gerekli bilgileri özetlemenize yardımcı olması için şablonumuzu indirip yazdırabilirsiniz.
Şablonu indirin
Artık dosyanızı tamamladığınıza göre bir Yetkili Servis Merkezi (ASC) bulabilirsiniz. Yakındaki uygun ASC konumlarını bulmak için ASC bulucuyu kullanın.
ASC'niz sürecin geri kalanında size yardımcı olacaktır. Topladığınız tüm gerekli bilgileri sağladığınızdan emin olun.
Yetkili servis merkezinizi bulmak için tıklayın