Sony Destek Ekibinin onarım sayfalarına hoş geldiniz. Onarım sürecinizin mümkün olduğunca rahat ve sorunsuz geçmesi için tüm gerekli adımlarda size yardımcı olacağız.


1. Adım: Onarıma ihtiyaç duyduğunuzu doğrulama

Hızlı sorun giderme aracımıza (yalnızca TV, Kulaklık ve Mobile) göz atmış mıydınız? Göz atmadıysanız onarım talebinde bulunmak istediğinizi onaylayın. Bazen onarıma gerek kalmayabilir!


2. Adım: Neye, niçin ihtiyacım var?

Onarım gerektiğinden eminseniz bazı bilgileri sağlamanız gerekir.

Onarım bilgileri kontrol listesini gözden geçirelim:

Ürün/model adım
Seri numaram
  IMEI numarası (yalnızca Mobile)

Model adımı veya seri numaramı nerede bulabilirim?

Model adını, seri numarasını ve IMEI numarasını (yalnızca Mobile) sağladığınızda ürününüzü tam olarak tanımlayabilir ve onarım sürecinize yardımcı olacak ek bilgileri bulabiliriz.

Faturam

Faturanız, satıcınızın ürünün hala garanti kapsamında olduğunu doğrulamasına yardımcı olur. Aynı zamanda ürününüzü satıcının veri tabanına bağlar. Faturanızı bulamıyor musunuz? Endişelenmeyin, ürününüz hala garanti kapsamındaysa satıcınızda dijital bir kopyası bulunur.

Garanti bilgileri

Ürününüzün garanti kapsamında olduğunu doğrulayın (faturaya bakın) veya genişletilmiş garanti bilgilerinizi yanınızda bulundurun. Ülkenizde geçerli olan garanti süresinden emin değilseniz genel bakış bölümünü kontrol edin.

Kişisel bilgilerim

Ad, adres, e-posta ve telefon numarası.

3. Adım: Sorununuzu açıklama

Hazırlık, başarının anahtarıdır. Sorununuzu net bir şekilde açıklamanız, onarım ekibimizin sorununuzu çözmesine yardımcı olur.
Gerekli bilgileri özetlemenize yardımcı olması için şablonumuzu indirip yazdırabilirsiniz.

Şablonu indirin

4. Adım: Sony Yetkili Servis Merkezinizi bulma ve iletişime geçme

Artık dosyanızı tamamladığınıza göre bir Yetkili Servis Merkezi (ASC) bulabilirsiniz. Yakındaki uygun ASC konumlarını bulmak için ASC bulucuyu kullanın.
ASC'niz sürecin geri kalanında size yardımcı olacaktır. Topladığınız tüm gerekli bilgileri sağladığınızdan emin olun.


repair centre locator

Yetkili servis merkezinizi bulmak için tıklayın


Ek ipuçları ve tüyolar

  • Verilerinizi yedekleyin:
    Ürününüz onarıma gittiğinde orijinal fabrika ayarlarına geri yüklenir. Bu, bu cihazda saklanan tüm verilerin (ör. müzik veya resimler) silineceği anlamına gelir. Sony, onarım hizmeti sırasında meydana gelen herhangi bir kişisel dosya kaybından sorumlu değildir; bu nedenle, ürününüzü göndermeden önce mutlaka dosyalarınızı yedeklemenizi öneriyoruz. Dosyalarınızı bilgisayarınıza, bellek kartına veya harici USB depolama cihazına aktararak yedekleyebilirsiniz.

  • Mobile: Verilerinizin nasıl yedekleneceğiyle ilgili ek bilgi için cihazınızın kullanıcı kılavuzuna göz atın.
  • Gereksiz öğeleri dahil etmeyin
    Cihazla birlikte yalnızca onarım kapsamına giren aksesuarları gönderin (ör. beklenen şekilde çalışmayan pil şarj cihazı). Servis sırasında atılma, kaybolma ve hasar görme riski bulunduğundan aşağıdaki ürünleri cihazdan çıkardığınızdan emin olun:
    • CD'ler
    • DVD'ler
    • Blu-ray Disc'ler
    • Bellek kartları


    Onarıma gönderilen ana ünitede herhangi bir aksesuar varsa cihazın hangi aksesuarlarla birlikte gönderildiğinin belirtilmesi önemlidir. Bu durum, gelecekteki olası anlaşmazlıkları önleme amaçlıdır. Örneğin, onarım tamamlandıktan sonra cihazla birlikte gönderilen bir aksesuarın geri dönmemesi.

    Sony, depolama alanı veya optik medyanın hasar görmesinden veya kaybolmasından sorumlu değildir.