Garanti Bilgileri

ÖNEMLI: Ürün üzerinde herhangi bir servis islemi gerçeklestirilmeden önce ve Sony'nin verileri silmesini gerektiren durumlarda, saklamakta oldugunuz tüm veriler ve yüklemis oldugunuz yazilim da dahil olmak üzere tüm içerigi yedeklemeniz gerekir. Sony, herhangi bir ortamda veya herhangi bir Ürün hizmetinde saklanan programlarda, verilerde veya diger bilgilerde olusan hasarlardan veya kayiplardan sorumlu tutulamaz.

Sayin Müsterimiz,

Sony ürününü satin aldiginiz için tesekkür ederiz. Umariz kullanmaktan memnun kalirsiniz.
Ürününüzün garanti hizmeti gerektirmesi gibi ender durumlarda, lütfen Tablet Destek merkezine veya saticiniza veya Avrupa Ekonomik Alani'ndaki (EEA) veya bu Garanti veya ilgili kitapçiklarda belirtilen diger ülkelerdeki yetkili hizmet agimizin (ASN) üyelerine basvurun. Yasayabileceginiz herhangi bir olumsuzlugu önlemek için, garanti hizmetine basvurmadan önce belgeleri dikkatle okumanizi öneririz.

Garantiniz

Bu Garanti, Garanti Alani'nda satin alinmis olmasi sartiyla, ürününüzle birlikte saglanan kitapçiklarda belirtilen Sony ürününüz için geçerlidir. Bu Garanti ile, Sony, ürünün ilk satin alma tarihinden itibaren IKI YIL süreyle malzeme ve isçilik açisindan ariza içermedigini garanti eder. Bu Garanti'yi saglayan ve hükümlerini yerine getirecek olan Sony sirketi, bu Garanti'de veya ilgili kitapçiklarda garanti hizmetinin verilecegi ülkeler kapsaminda tanimlanmistir.
Ürünün garanti süresince hatali malzeme veya isçilik nedeniyle arizali oldugu tespit edilirse (orijinal satin alma tarihinde), Sony veya Garanti Alani'ndaki bir ASN üyesi, ürünü veya arizali parçalarini asagidaki kosullar ve sinirlamalar kapsaminda isçilik ve parça ücreti almaksizin onarir veya (Sony tarafindan istenirse) degistirir. Sony ve ASN üyeleri, arizali ürün veya parçalari yeni veya yenilenmis ürün veya parçalarla degistirebilir. Degistirilen tüm ürün ve parçalar Sony'ye aittir.

Kosullar

  1. Garanti hizmetleri, garanti süresi içinde arizali ürünle birlikte orijinal fatura veya fisin (satin alma tarihini, model numarasini ve satici adini içeren) gösterilmesi sartiyla saglanir. Sony ve ASN üyeleri, bu belgelerin gösterilmemesi veya eksik ve okunaksiz olmasi durumlarinda, ücretsiz garanti hizmeti vermeyebilir.
    Bu Garanti, ürün üzerindeki model adinin veya seri numarasinin degistirilmis, silinmis, kaldirilmis veya okunamayacak hale gelmis olmasi durumlarinda geçerli degildir.

  2. Çikarilabilir veri depolama ortamlari veya aksesuarlarinin zarar görmesini veya kaybolmasini/silinmesini önlemek için, ürününüzü garanti hizmeti için teslim etmeden önce bu ortamlari çikarmaniz gerekir.

  3. Bu Garanti, ürününüzün Sony veya ASN üyesine veya Sony ve ASN üyesinden nakline iliskin nakliye masraflarini ve risklerini kapsamaz.

  4. Bu garanti sunlari kapsamamaktadir:
    • eskime ve yipranma nedeniyle periyodik bakim ve onarim veya parça degisimi
    • sarf malzemeleri (piller gibi, ürünün kullanim ömrü boyunca periyodik degisim gerektiren bilesenler). Bu garantiyle, Sony, ilk satin alma tarihinde Sony ürününüzle birlikte saglanan pilin, satin alma tarihinden itibaren 6 ay süreyle herhangi bir malzeme ve isçilik arizasina sahip olmadigini garanti eder
    • ürünün normal kisisel veya konutsal kullanima uygun olmayan sekilde kullanimi, çalistirilmasi veya islenmesi nedeniyle olusan hasar ve arizalar
    • su durumlar gibi hatali kullanim sonucunda üründe olusan hasar ve degisiklikler:
      - üründe fiziksel, kozmetik veya yüzey hasarlarina veya degisikliklerine veya likit kristal ekranda hasara neden olan uygulamalar
      - ürünün normal amacina veya Sony kurulum ve kullanim talimatlarina uygun olmayan sekilde kurulmasi veya kullanimi
      - Sony Güvenlik Talimatlarinin takip edilememesi
      - ürünün Sony bakim talimatlari uyarinca bakiminin yapilamamasi
      - ürünün kuruldugu veya kullanildigi ülkedeki teknik veya güvenlik kurallarina veya standartlarina uygun olmayan sekilde kurulmasi veya kullanilmasi
      - virüs bulasmasi veya ürünle birlikte saglanmayan veya hatali sekilde kurulan yazilim kullanilmasi
      - ürünün birlikte kullanilmak üzere tasarlandigi Sony ürünleri disindaki ürünlerle kullanildigi veya yüklendigi sistemlerdeki kosullar veya arizalar
      - ürünün Sony tarafindan belirtilen tür, durum ve standartlar disindaki aksesuarlarla, çevresel aygitlarla ve diger ürün türleriyle kullanimi
      - Sony veya ASN üyeleri disindaki kisilerce gerçeklestirilen onarimlar veya onarim denemeleri
      - Sony'nin yazili izni olmaksizin yapilan ve su durumlari kapsayan degisiklikler veya adaptasyonlar:
      • ürünün, talimat kilavuzunda açiklanan teknik özellikler veya özelliklerden farkli sekilde yükseltilmesi
      • ürünün özel olarak tasarlanip üretilmis oldugu ülkeler disindaki ulusal veya yerel teknik veya güvenlik standartlari uyarinca degistirilmesi
      • ihmal
      • kazalar, yangin, sivilar, kimyasal maddeler, diger maddeler, su baskini, titresim, asiri isi, yetersiz havalandirma, güç dalgalanmalari, asiri veya hatali kaynak veya giris voltaji, radyasyon, yildirim gibi elektrostatik desarjlar, diger harici etki ve darbeler.
  5. Bu garanti, ürünün yalnizca donanim bilesenlerini kapsamaktadir. Son kullanici lisans sözlesmesinin veya ayri garanti bildirimleri veya feragatnamelerinin saglandigi veya geçerli oldugu diger yazilimlari (Sony'ye ait olan veya olmayan) kapsamaz.

  6. Su durumlarda ürününüz için diyagnostik ücret ödemeniz gerekmektedir:
    a) Sony veya uzman bir Sony Destek merkezince, bu garanti kapsaminda (her ne sebeple olursa olsun) arizayi düzeltmek amaciyla onarim yapilamayacagina dair ürün diyagnozu;
    b) veya ürününüzün düzgün sekilde çalismasi ve herhangi bir donanim arizasi bulunmamasi durumu.

  7. Hatali Piksel Politikasi:
    ISO 13406-2 uyarinca, düz panel ekranlarda izin verilen hatali piksel sayisi, toplam piksel sayisinin %0,0005'inden az olmalidir. Tablet Destek merkezi /support/hub/tablet Tablet için uygun Hatali Piksel Politikasini belirlemenize olanak veren bir "Hatali Piksel Politikasi" basligi içermektedir.

Istisnai durumlar ve sinirlamalar

Yukarida açiklanan durumlar disinda, Sony, ürün veya birlikte veya dahili olarak saglanan yazilima iliskin olarak kalite, performans, dogruluk, güvenilirlik, belirli bir amaca uygunluk veya diger herhangi bir garanti (açik, gizli, yasal veya diger) saglamaz. Ilgili yasalar bu feragatnameye kismen veya tamamen izin vermiyorsa, Sony, garantilerini ilgili yasa uyarinca izin verilen en genis kapsamda sinirlandirir. Tamamen feragat edilemeyen tüm garantiler, Garanti süresiyle sinirlidir (ilgili yasalar uyarinca).

Sony'nin bu Garanti kapsamindaki tek yükümlülügü, bu Garanti hüküm ve kosullarina tabi ürünleri onarmak veya degistirmekle sinirlidir. Sony, ürün, hizmet, bu Garanti ve diger unsurlara iliskin maddi ve manevi kayiplar (ürün için ödenen fiyat), (kâr, gelir, veri, memnuniyet, ürüne veya ilgili ürünlere iliskin kullanim kaybi), dolayli, ikincil veya risk sebebiyle olusan kayip veya hasarlar da dahil olmak üzere herhangi bir sorumluluk kabul etmez. Bu durum, kayip veya hasara iliskin su kosullarda da geçerlidir:
- hasarlar veya Sony veya ASN üyesine erisilememesi durumlari nedeniyle ariza süresine, kullanici zaman kaybina veya isin aksamasina neden olan ürün arizalari veya çalismamasi
- ürün veya ilgili ürünlerin tutarsiz verim göstermesi
- yazilim programlarinin veya çikarilabilir veri depolama ortamlarinin hasari veya kaybi veya
- virüs bulasmasi ve diger durumlar.

Bu, ihmal ve diger haksiz fiiller, sözlesmenin ihlali, açik veya gizli garanti ve kusursuz sorumluluk (Sony veya ASN üyesinin, bu tür hasar olasiligi konusunda uyarilmis olmasi durumunda dahi) da dahil olmak üzere her türlü yasal düzenleme kapsamindaki kayip ve hasarlar için geçerlidir.

Ilgili yasalarin bu sinirlilik feragatnamelerini yasaklamasi veya sinirlandirmasi durumunda, Sony, sorumlulugundan ilgili yasa uyarinca izin verilen en genis kapsamda feragat eder veya sorumlulugu en genis kapsamda sinirlandirir. Örnegin, bazi ülkeler, ihmal, agir ihmal, kötü niyet, dolandiricilik veya benzer nedenlerle olusan hasarlardan feragat edilmesini veya sinirlandirilmasini yasaklamaktadir. Sony'nin bu garanti kapsamindaki sorumlulugu, hiçbir durumda ürün için ödenen miktardan yüksek olamaz; ancak, ilgili yasalarin yalnizca daha yüksek sorumluluk sinirlandirmalarina izin vermesi durumunda, yüksek sinirlandirmalar geçerlidir.

Yasal haklariniz saklidir

Müsteriler, tüketim ürünlerinin satisina iliskin geçerli ulusal yasalarin kapsadigi yasal (kanuni) haklara sahiptir. Bu garanti, sahip oldugunuz yasal haklari, feragat edilemeyen ve sinirlandirilamayan haklari ve ürünü satin aldiginiz kisiye karsi haklarinizi etkilemez. Sahip oldugunuz haklari savunmak sizin sorumlulugunuzdadir.

Sony B.V.,
Ticari unvani: Sony Belgium, bijkantoor (sube) Sony B.V.

Kayitli sirket merkezi: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Birlesik Krallik
Kayitli sirket numarasi: 71682147
KDV: BE0452161045
Yerel Adres: Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, Belçika